neděle 7. dubna 2013

Troška keramičení:)

Jak tak koukám naposledy jsem přispěla před čtyřmi měsíci....teda toto letí:)Úplně jsem se zbláznila do keramičení..je to super relax.Už jsem toho stačila hodně porozdávat,no byly vánoce a různé narozeninky a já jsem si ty moje"nádhery jaksi nestačila nafotit:(:(Ale polepšila jsem se a tak jich pár ukážu....no žádný profík nejsem,ale mě to zatím takhle těší:)










7 komentářů:

  1. Krásná keramika. Mám ráda tento styl, ne moc uhlazený, takový přirozený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji,nemam rada vse podle pravitka,je to potom jako strojova vyroba:-) krasny den

      Vymazat
  2. Pááni... no to je fantazie.... nádhera, moc šikovné ručky máte:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeeee dekuji strasne me to chytlo:-) krasny den Ajko:-)

      Vymazat
  3. Andreo,
    díky ti za návštěvu na mém blogu a za komentář :-)
    Písni, mi ještě do komentářů tvůj email, rádi ti štítky přepošlu.
    Mám je od jedné šikulky blogérky a mám jen tyto 2 na jahodový džem a bezinkový sirup.

    OdpovědětVymazat
  4. Andrejko, já se musím moc omluvit, že jsem nereagovala. Já opravdu těžce poslední dobou nestíhám:-))A sama jsi moc šikovná. Keramika krásná, hlavně ty kytičky:-))Přeji krásný den ♥Věra

    OdpovědětVymazat
  5. ...sova je boží...krásný den...Věrka

    OdpovědětVymazat