úterý 15. května 2012

Pár jarních střípků z probouzející se zahrádky:)







5 komentářů:

  1. Ahoj
    Jé máme stejného vodníka.Zákoutí jezirka je moc pěkné.No a ta konev,já jsem si ji taky chtěla nabarvit a ty teď jsi mě to připoměla.Ta pivoňka je dřevitá?Máš něco v jezírku?Měj se hezky Marťula.

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky Martičko,zákoutí mi jen kazí ta bedna co se tváří jako kompost,ale letos to snad nejak dořešíme.Pivoňku miluju a přestav si,že jsem jí zachránila před vyhozením z vedlejší zahrádky,tenkrát ji budoucí majitelka chtěla vyhodit,že se jí nelíbí....sousedky mne sice strašily,že už je moc stará,že se nechytí.Asi cítila mou lásku a letos se mi po třech letech odvděčila květy.Měj se krásně Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a vjzírku jsme vždycky měli Toy kapříky a letos už chci jen nějaké vodní rostlinky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Andrejko,
    děkuji za návštěvu na mém blogu. Blešáky se konají každou neděli pod Tescem. Když pojedeš od Möbelixu směr centrum, tak je to po pravé straně, nemůžeš to přehlédnout, parkuje tam vždy dost aut.

    Hodně štěstí, ať narazíš na parádní úlovky a pak se nám pochlub. Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji jak já se těším,ještě přemluvit manžílka,ale to bude snad v poho.Krásný den Andrea

    OdpovědětVymazat