sobota 9. dubna 2011

Sobotní den





Po dlouhé době jsem byla v sobotu úplně sama doma:)Starší dcera měla "fotbalové rande":)Mladší dcera,celá natěšená trávila víkend u milované babičky a manžílek měk službu.Venku sice krásně slunečno,ale takový vichr až hrůza.Tak se nedá nic dělat,budu prát:)A kdzž už jsem byla v rozjezdu přišel na řadu obýváček,který jsem si pomalu převlékla do jarních barviček.....teda dnes ještě bez okna,ale také bude.no a v ložničce jsem konečeně povlékla do nového chaloupkového povlečení,které mám od jedné hodné maminky z MMB.A teď tady sedím a neustále se rozhlížím jak je u nás voňavo a alespoň na pár hodin UKLIZENO:):):)

2 komentáře:

  1. Pokračování předchozího...
    ...ale vidím, že u vás je milo a útulno, barvičky tlumené:-)
    Ta vůně jara a čistoty je cítit i skrz monitor.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuji,já k tobě na kukandu chodím mocinky ráda:)děkujiiiii:)

    OdpovědětVymazat